onsdag, maj 27

Nya tag i Tjejen.....

Japp det är nya tag i mig nu.....

Började ut och gå häromdagen.... 3km per dag.... och kan säga att det är riktigt skönt att röra på sig..... Annars har jag varit dålig på att röra på mig utan anledning... brukade kansek gå i skogen och plocka svamp men då rör man inte sig hela tiden... så nu ska jag försöka "ta i trä" gå 3km om dagen om det nu inte regnar så klart hehe....

Har även fått jobbat en hel del den sista tiden och gud va det är skönt att inte bara sitta hemma att äntligen få jobba lite....

Jo och sen har jag ju Skaffat ny kille... Han är Guda snäll och Gullig "Älskar dig"
Så livet leker och det kan inte bli bättre.... (Jo fast jobb kanske hehe)

Kram C

3 kommentarer:

Ewa sa...

Känns som om du tänker börja ett nytt liv för tusan
Lycka till med nymodigheterna

gotlandshelena sa...

heja på och njut av ditt roliga nya liv..

Ewa sa...

Hallå där nu förväntar jag mig lite action här. Du kommer att ha massor att berätta framöver. Väntar ......

Kram från mig som har vägarna förbi ibland