fredag, maj 15

Livet går vidare...

Ja det var ett slag sedan jag skrev här inne.....

Den sista tiden har jag hört en massa saker som inte stämmer.... Varför inte ta reda på vad som är sant och inte....

Detta gäller mitt BOENDE..... Varför jag ännu bor hemma

1. Jag bor hemma för att jag jobbar i Havdhem
2. Det blir billigare
3. Om jag ska ha en eget boende skulle jag aldrig vara där för jag tycker inte om att vara själv.

Så dom som tror jag bor hemma för att mina föräldrar inte vill att jag ska flytta har helt fel... Min MOR bestämmer inte vad jag ska och inte ska göra.... bara så NI vet... är så J*vla trött på folk som inte kan sköta sitt eget liv och lägga sig i mitt......

Säger bara klipp dig och skaffa dig ett JOBB och sköt dig själv....

Ha en bra dag.....

2 kommentarer:

Ewa sa...

Nu visar hon klorna. Bra riv där
Kram från Styrmansgatan, Visby

gotlandshelena sa...

Ja säg ifrån!!! Men skänk en tanke med på att folk är väldigt avis på dej dej vännen...